Om oss

Agata – grundade Cleanflat Sverige AB år 2010 med visionen om ett företag med fokus på detaljerad och estetisk städning. Detta efter flera års arbete som hotellpersonal på ett exklusivt hotell. Agata är VD och ekonomiansvarig på företaget. Det är henne ni kommer möta vid frågor angående fakturering.


Vi jobbar huvudsakligen med hemstädning men hjälper även små och medelstora företag med företagstädning. Vår ambition är att alla våra kunder ska vara nöjda och därför ger vi 100% nöjd kund-garanti och dessutom erbjuder vi våra tjänster till ett av marknadens bästa priser. Vi har utbildad personal och är ansvarsförsäkrade ifall olyckan skulle vara framme. Vi sätter miljön i focus och all vår verksamhet ska präglas av ett aktivt miljötänkande där all kunskap tillvaratas.

Ett effektivt arbete för en hållbar miljö.

Vi arbetar ständigt att förbättra miljöarbetet för att skona natur och miljö genom att använda miljövänliga medel, organisera våra transporter, sortera vårt avfall och kräva detsamma av våra underleverantörer. All vår verksamhet ska präglas av ett aktivt miljötänkande där all kunskap tillvaratas.

Kvalité

All vår personal är utbildad erfaren och städkunnig. Nyanställd personal får en gedigen genomgång och intern städutbildning för att hålla våra höga kvalitetskrav. Vi utför även fortlöpande kvalitetssäkring. Våra abonnemangskunder får alltid en och samma kontaktperson samt städpersonal.

Katarina

Ni kommer möta Katarina som är kundansvarig på Cleanflat Sverige AB. Hon har åtta års erfarenhet inom städbranschen samt tre års erfarenhet som arbetsledare. Det är Katarina som ni kommer att ha kontakt med vid planering av städningar samt reklamationer. Hon är en positiv person som alltid letar efter bästa möjliga lösningen för kunden!

Garanti

Vi lämnar nöjd kund-garanti som innebär att om du mot förmodan inte skulle vara nöjd med städresultatet, kontaktar du oss inom tre dagar så försöker vi lösa problemet gemensamt.

För oss är det superviktigt att du ska vara 100% nöjd varje gång.